tirsdag 5. november 2013

Ferdig på BI (for denne gang..)

Så var siste dag med kostnadsanalyser, balanse, regnskap og budsjett over. Neste stopp er eksamen om to uker. Hvem skulle noen gang trodd at jeg skulle ta en eksamen i økonomi? Ikke jeg! Og ikke mange andre jeg kjenner heller.. Og så må jeg innrømme at det har vært spennende og gøy. Gøy å se forhold og analysere og forbedre. Vi får se om ikke det blir andre boller i økonomistyringen nå ;)
Jeg kjenner at jeg gleder meg til å sette meg inn i styringen bedre og til å få full forståelse for de faktiske forholdene hos oss.
Takk for meg til BI og PBL som har laget et fantastisk godt kurs! Og takk til den mest inspirerende foreleser i økonomi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!