søndag 3. november 2013

Innholdsrik oktober

Så var oktober overstått. Innholdsrik og hektisk, men også spennende og utfordrende. Høstferien virker mer enn en måned unna med alt som har foregått fra den til nå. Vi har arrangert bursdager, (2 stk barneselskap og en feiring hjemme) vi har vært på Sørlandske Lærerstevne i Kristiansand, jeg har holdt foredrag sammen med Davina og Jan, og sist har vi vært på Østlandske Lærerstevne på HiOA. Det var utenfor jobb.. Phu.. Så har vi begynt å samle på sykemeldinger og kommet gangske langt ;) 6 stk på det nåværende tidspunkt.. Likevel er vi forholdsvis i rute med både aktiviteter og personale/ vikarer. Det er bare å holde hodet over vannet og tungen rett i munn så blir ikke DET noe problem! Så, siden vi har så god kontroll kan både Christian og jeg fortsett med hver våre studier. Man skal virkelig ikke kjede seg i hverdagen..! Best å ha nok å gjøre ;)
Jeg har siste to dager i morgen og tirsdag, og så skal jeg vie all min tid til familie og barn og enda mer jobb. For de barna er jo også med, selv om vi ikke skulle tro det inni mellom. De får sine arrangementer med trening, skole og siste runde var Halloween.. 
Det er ikke feigt å si at jeg er litt tom og sliten etter denne måneden..? Ønker at døgnet hadde flere timer? Men ikke for å få gjort alt man skal i løpet av en dag, men for å få sovet nok. For min utfordring er at det som skal gjøres må gjøres. Og noe må det gå utover og i mitt tilfelle er det søvn. Og så igjen er det humøret, selv om jeg prøver å ta meg sammen. Det er ikke lett å klistre på seg et smil og varme ord når man ønsker at alle skal være stille, gjøre det de får beskjed om og ellers klare seg selv...
Vel, humøret er på vei oppover og to dager med egen studietid skal gjøre godt og ikke lage dårlig samvittighet for annet burde-burde.. Jeg stoler 100% på at Christian håndterer mine oppgaver i et par dager. Ja, jeg gjør det altså..! Helt sant! Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!