søndag 29. desember 2013

Nytt år - nye muligheter!

Nå slo det meg nettopp at det nærmer seg slutten på ferien.. Christian begynner å snakke om å dra og ordne på jobb.. Jobb ja.. Det jeg har skjøvet forran meg i mange dager, men vet at kommer lite nådig m stormskritt. Ennå vet vi ikke hva som venter dette neste halvåret. Hvem kommer tilbake og hvem forblir sykemeldte? Og hvem kommer redusert..? Teamene, blir de forandret? Ja de blir nok det. Hvordan? Vet ikke ennå for å være ærlig. Det kommer an på svar vi får på det jeg nevnte over. Hvem er tilstede for å kunne rokkeres på? Morgendagen må brukes til å legge en plan! Jeg frykter reality hits hard... 
Vi legger fra nå fokus på det positive og gir cred til de som fortjener det, en hjelpende hånd, eller en skulder å gråte på for de som trenger det! Barna fortsetter å være i fokus, og på en tett andreplass kommer gode team og relasjoner mellom de som jobber m dem! Mange nye muligheter ser jeg i året som kommer, og akter å gripe dem! Både hjemme og på jobb! 
Wish me luck!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!