onsdag 8. januar 2014

Stolt av kollegaene mine!

Godt i gang i et nytt semester sitter jeg alene hjemme mens Christian er på skolen (og føler at han har vært borte i en evighet..).  Jeg har korte dager på jobb, og lange dager med logistikk med egne barn. Er det ikke aktivitet, så er det bursdag eller henting og kjøring av annen art. Alt går, men det er noe med at man er vandt til å være to.. Dele litt på godene i hverdagen..
Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så korte dager tilstede på jobb, og like lange kvelder med det som ikke ble gjort på dagtid. Likevel må jeg si at jeg er mindre stresset enn jeg har vært tidligere når jeg har vært borte. Jeg føler at mine kollegaer tar så godt i og har god kontroll på både barn og rutiner. Jeg kjenner at jeg rett og slett er ganske stolt over innsatsen som gjøres om dagen! Der fikk dere den! Det er alt fra kreative forslag, gode løsninger, lite utfordringer og de som er tas på strak arm. Positiviteten flommer over og jeg føler at barnehaven, både barn og voksne er tatt vare på. Og så håper jeg at det er fler enn jeg som føler det sånn. Det er en god følelse for de som tar seg tid til å kjenne på den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!