onsdag 7. mai 2014

Oppmåling i haven

Så har det endelig vært oppmåling i haven. Orange kryss og pinner med rødmaling og høydeindikasjoner preger nederste del av tomten. Da skal det være klart til prosjekt hus, men først prosjekt vei. Jeg vet ikke om det er å forvente, men det beste jeg får ut av graveren er "i slutten av uken".. jeg skal riktignok få beskjed en dag kanskje to på forhånd. Da hjelper det ikke mye å si at jeg har barn jeg skal ta høyde for i barnehaven, og foreldre som venter på beskjed om når ting skjer. Jeg kommer til å være ganske pågående merker jeg alt nå på å få tider og dager til å gå som de skal.
Oppdateringer kommer, som sagt, fortløpende når det skjer ting, evnt ikke skjer ting ifht byggingen. Det fine er at dette skal gå forholdsvis fort, og det er satt foreløpige datoer for når de forskjellige etappene skal være ferdige. Veien til slutten av mai, og ytre kleding av huset til juli. Men det endrer seg vel underveis har jeg forstått de som har gjort dette før riktig..
Vi krysser fingrene og håper på minst mulig komplikasjoner!

Det er utelukkende positive tilbakemeldinger og vi gleder oss stort over at det endelig er i gang!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!