søndag 28. juli 2013

Portland, here I come! (soon)

Nå ligger jeg i sengen og kjenner på reisefeberen som begynner å snike seg innpå.. I overkant av ett døgn til jeg reiser til Portland, en uke, alene uten mann og barn. Litt blandete følelser på den der, men tror det skal bli OK når jeg kommer meg av gårde. Men, hvordan skal far og barn klare seg alene hjemme uten meg?? Det er vel det mest kritiske her! Ingen til å passe på at ting gå riktig for seg (på min måte) og ingen til å passe på generelt alt.. Hmmm.. Jaja.. Prøver å ikke tenke på det..!

Jeg har akkurat googlet avstander fra hotellet til conferansesenteret i både kjøre- og gangavstand. Rette vinkler på veiene gjør det greit (tror jeg) for en med så god retningssans som meg. Planen min over påmeldte foredrag er printet og i samme slengen ble jeg minnet på at jeg har meldt meg på "morning yoga" kl. 06.00am i tre dager på rad. Må ha vært et innfall av iver og ønske om å være SÅ sprek på en tung vinterdag (da dette ble bestilt..). Så det er bare å pakke treningstøy!

Jeg skal bo her!














Ellers er jeg ikke meldt på noen andre aktiviteter og rundturer, heldigvis. Ikke det at jeg ikke vi se attraksjoner der jeg kommer, men jeg liker best å rusle rundt selv. Gleder meg veldig til det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!