onsdag 4. september 2013

Økonomi på BI

I dag har jeg fått bekreftet plass på barnehageøkonomistudiet på BI. Jeg kjenner at jeg gleder meg til å få orden på regnskap, tall og budsjett. Jeg som føler at jeg begynner å få kontroll, kommer sikkert til å innse at jeg ikke har peiling.. Men så håper jeg jo at jeg skal komme styrket ut av studiet og da! Så nå bærer det av gårde til nærmeste bokhandel for å gjøre innkjøp av økonomibøker.. Hvem hadde trodd..? IKKE jeg..!
Men jeg gleder meg! Spennende halvt år med både Christian og meg på skolebenken sammen med 100% jobb og familie. Ser for meg kveldene... (hver vår mac, hver våre bøker, og Christian som irriterer seg over at jeg snakker mens vi skal jobbe..!) LYKKE! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!