onsdag 3. april 2013

Hyggelige telefonsamtaler!

Jeg lærer stadig!
Nå har jeg vært så heldig å få ringe rundt til de som er tilbudt plass hos oss i barnehaven. Og det må være noen av de mer hyggelige telefonene å ta i løpet av et år. Mye takking og jubel i andre enden :-) Så da står papirarbeidet for tur.. Kontrakter, med vedlagte vedtekter og svarslipper. Alt må stemme! Det hadde vært pinlig om det var fjordårets datoer som kom ut.. (Så nå håper jeg vi har korrekturlest nok ganger og at det, mot formodning, ikke skulle skje likevel..!) Og vedtektene har jeg begynt å få et nærmere forhold til. De må også være riktige.

Jeg gleder meg til å legge kontrakter i postkassen, og tror det vil bli en fin gjeng her til høsten :-)

Nå er det over til å forstå sykemeldingsrapportering.... Det går nok bra det også etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!