mandag 7. januar 2013

Super dag!

Første dag med nye lister gikk over all forventning! Jeg har vært så glad idag, og jeg tror alle andre har hatt en god dag på jobb også!
På tross av at jeg begynte dagen meg å komme for sent (trodde jeg) til et kurs, som viste seg å være imorgen, utvikler den seg bra! Har nå dobbeltsjekket og er ganske sikker på at jeg prøver kl 0900 igjen imorgen.
Jeg har vært ut og inn fra kontoret hver 1/2 time omtrent for å se at alle har det bra og at alle skjønner logistikken i planene. Det er ikke bare-bare å komme på jobb en morgen og skulle forholde seg til nye planer og nye aktiviteter. (Aktivitetene var ikke mine forslag denne gangen, men en minst like ivrig sjel som bruker helgene på å gjøre det beste for barn og ansatte. Davina!)
Jeg synes alle har gjort sitt ytterste, og det hat vært toppers! Takk!
Må jo si det er en litt rar følelse å komme ut og regne med at jeg trenger å styre et-eller-annet, eller forklare instrukser, og så går alt fint UTEN meg.... Det gjorde dagen min iallefall.
Er så deilig å ha tid til å tenke på enkeltbarn, og nye prosjekter uten å bli avbrutt :-)

Det å få brukt tid til å se hva det allmenpedagogiske tilbudet kan tilby er veldig spennende. Det er allerede kommet inn spennende tanker fra kollegaer og vi er virkelig på vei til noe supert! Det bobler over av giv og engasjement og man kan ikke annet enn å bli glad!

Satser på en ny dag med nye gode muligheter imorgen. Første runde med barna på langrennskurs. Vi skal kjøre opplegget selv, så det blir spennende! Har klokketro på min mann og våre kollegaer! (Alt med ski er av en eller annen grunn enklere enn det meste annet.. hmmm..)

Håper på at kvelden blir rolig og avsluttes tidlig. Skjønner dog at jeg må vente litt, da det lages hemmelig romantisk et-eller-annet på kjøkkenet.. Hvor mye galt kan man gjøre som 8-åring? (Eller er det mindre avskrekkende å tenke hvor mye hyggelig..?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok deg tid til å lese og kommentere!